Ter herinnering: Wim Vermeulen is directeur strategie en duurzaamheid en partner bij het reclamebureau Bubka. Hij is ook docent aan de Solvay Business School en een internationale keynotespreker. En vooral: hij denkt vaak en hard na over duurzaamheid. Dat resulteerde in dit nieuwe boek, meteen in het Engels deze keer: Speak Up Now! Marketing in times of a climate crisis. Om de shift naar een duurzame toekomst te maken zijn grote veranderingen nodig van ons allemaal, vindt Vermeulen. Onderzoek toont aan dat meer dan 80% van de consumenten naar bedrijven kijkt om het voortouw te nemen in deze transitie. Tegelijk blijkt dat minder dan 10% van de boodschappen over duurzaamheid geloofwaardig is voor het publiek. Speak up now! helpt bedrijven om deze historische kans te grijpen en laat zien hoe we de shift kunnen maken naar een wereld waarin zakelijk succes hand in hand gaat met het welzijn van de planeet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]