- 11/12/2020
- Online!
Wim Vermeulen van creatief bureau Bubka en Bart Lombaerts van contentmarketingbureau Spyke zijn de gastheren van een virtuele première van ‘The Decade of Action’, een documentaire over de rol van bedrijven in het klimaatdebat. Hoe kunnen bedrijven in de komende 10 jaar het verschil maken?
In deze documentaire geven de makers enkele van de belangrijkste personen uit de politiek, bedrijfswereld, media, wetenschap en maatschappij op dit vlak de kans om hun visie en mening te delen. Onder hen Frans Timmermans, vicepresident van de Europese Commissie en verantwoordelijk voor de EU Green New Deal, Paul Polman, voormalig CEO van Unilever, PIA Heidenmark Cook, chief sustainability officer bij Ikea en Ilham Kadri, CEO van Solvay. En anderen!
De première van ‘The Decade of Action’ op 11 december wordt gevolgd door een virtueel debat over de concrete acties die bedrijven moeten nemen in het komende decennium om het gevecht tegen klimaatverandering te winnen. Het debat wordt in goede banen geleid door Gillian Tett (editor-at-large van Financial Times). Registreren kan via de website van ‘The Decade of Action’.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]