The Decade of Action is nabij

- 11/12/2020
- Online!
Wim Vermeulen van creatief bureau Bubka en Bart Lombaerts van contentmarketingbureau Spyke zijn de gastheren van een virtuele première van ‘The Decade of Action’, een documentaire over de rol van bedrijven in het klimaatdebat. Hoe kunnen bedrijven in de komende 10 jaar het verschil maken?
In deze documentaire geven de makers enkele van de belangrijkste personen uit de politiek, bedrijfswereld, media, wetenschap en maatschappij op dit vlak de kans om hun visie en mening te delen. Onder hen Frans Timmermans, vicepresident van de Europese Commissie en verantwoordelijk voor de EU Green New Deal, Paul Polman, voormalig CEO van Unilever, PIA Heidenmark Cook, chief sustainability officer bij Ikea en Ilham Kadri, CEO van Solvay. En anderen!
De première van ‘The Decade of Action’ op 11 december wordt gevolgd door een virtueel debat over de concrete acties die bedrijven moeten nemen in het komende decennium om het gevecht tegen klimaatverandering te winnen. Het debat wordt in goede banen geleid door Gillian Tett (editor-at-large van Financial Times). Registreren kan via de website van ‘The Decade of Action’.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]