- 11/12/2020
- Online!
Wim Vermeulen van creatief bureau Bubka en Bart Lombaerts van contentmarketingbureau Spyke zijn de gastheren van een virtuele première van ‘The Decade of Action’, een documentaire over de rol van bedrijven in het klimaatdebat. Hoe kunnen bedrijven in de komende 10 jaar het verschil maken?
In deze documentaire geven de makers enkele van de belangrijkste personen uit de politiek, bedrijfswereld, media, wetenschap en maatschappij op dit vlak de kans om hun visie en mening te delen. Onder hen Frans Timmermans, vicepresident van de Europese Commissie en verantwoordelijk voor de EU Green New Deal, Paul Polman, voormalig CEO van Unilever, PIA Heidenmark Cook, chief sustainability officer bij Ikea en Ilham Kadri, CEO van Solvay. En anderen!
De première van ‘The Decade of Action’ op 11 december wordt gevolgd door een virtueel debat over de concrete acties die bedrijven moeten nemen in het komende decennium om het gevecht tegen klimaatverandering te winnen. Het debat wordt in goede banen geleid door Gillian Tett (editor-at-large van Financial Times). Registreren kan via de website van ‘The Decade of Action’.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]