STIMA stelt beste marketingbook voor, mét ontbijt

Agenda / News

Service excellence

Vorige week reikte STIMA het Marketing Book of the Year uit, een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalig Marketingboek en één Franstalige Marketingboek door een vakjury die samengesteld werd door STIMA. De Nederlandstalige winnaar voor 2016 werd Service Excellence van de auteurs Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan bij uitgever Vakmedianet. Bij onze Waalse vrienden werd het Le Management de l’expérience client door de auteur Laurent Deslandres bij uitgever Pearson.

STIMA nodigt je nu graag uit op een ontbijtpresentatie op 22 maart waarop alle auteurs hun boek zullen komen toelichten. Bovendien kan je na de sessie een exemplaar van het Marketing Boek van het Jaar mee naar huis nemen. Inschrijven kan met een mailtje naar info@stima.be.

Praktisch:
Datum: woensdag 22 maart 2017, van 8u tot 10u
Locatie: House to Be, Z1 Researchpark 210, 1731 Zellik