Vorige week reikte STIMA het Marketing Book of the Year uit, een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan één Nederlandstalig Marketingboek en één Franstalige Marketingboek door een vakjury die samengesteld werd door STIMA. De Nederlandstalige winnaar voor 2016 werd Service Excellence van de auteurs Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan bij uitgever Vakmedianet. Bij onze Waalse vrienden werd het Le Management de l’expérience client door de auteur Laurent Deslandres bij uitgever Pearson.
STIMA nodigt je nu graag uit op een ontbijtpresentatie op 22 maart waarop alle auteurs hun boek zullen komen toelichten. Bovendien kan je na de sessie een exemplaar van het Marketing Boek van het Jaar mee naar huis nemen. Inschrijven kan met een mailtje naar info@stima.be.
Praktisch:
Datum: woensdag 22 maart 2017, van 8u tot 10u
Locatie: House to Be, Z1 Researchpark 210, 1731 Zellik
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]