StoryMe brengt prestaties naar een hoger niveau met twee nieuwe aanwinsten. Melanie Ablay (ex-Serviceplan) als performance marketeer en Martin Leten, pas afgestudeerd aan IHECS, als jr. performance marketeer. "We zijn nu twee stappen dichter bij ons doel: bedrijven Video First maken en hen zo helpen hun bedrijfsdoelen te bereiken. Is er een betere manier om dit te doen dan met een sterke video strategie?," zegt Thomas da Luz Duque, head of performance bij StoryMe (en voorheen aan de slag bij Ogilvy Social.Lab en Belfius).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]