We hebben ze gemist, die festivals. Dat blijkt uit de ticketverkoop voor de komende festivalzomer. Dat wordt er eentje die niet alleen bomvol (nieuwe) festivals zal zitten, maar ook eentje die grotendeels uitverkocht is. Wie nog geen ticket heeft, is eraan voor de moeite. Gelukkig is Studio Brussel er nog, met een gigantische giveaway op 6 mei: dan geven ze meer dan 1000 tickets weg voor alle festivals. Voor deze actie speelt Mutant in op iets heel herkenbaars: ticketstress. De gezonde zenuwen die door je lichaam gieren wanneer je in een digitale wachtrij staat voor tickets. Onder de naam ‘Zeg Yes Tegen De Festival Stress’ wakkeren Studio Brussel en Mutant het FOMO-gevoel verder aan met een campagne die maar één ding doet: je nerveus maken. In een reeks schreeuwerige, flashy, over-the-top TV-spots wordt het duidelijk: StuBru geeft de aller-aller-allerlaatste tickets weg. En daar mag je best een beetje gestresseerd voor zijn. Pas op: niet voor gevoelige kijkers.
CREDITS
Agency: Mutant
Brand: Studio Brussel
Client: Karel Decorte, Witse Van Rillaer
Creative Director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Design Director: Frank Schouwaerts
Designer: Martijn Mertens
Creative: Roxane Schneider
Creative: Matthew Lootens
Client Director: Innie Tran
Client Manager: Lina Mertens
Animatie: Studio Lennart & Debruijn
Sound: Studio Henri
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]