Studio Brussel en Mutant hebben stress

Crea / News

We hebben ze gemist, die festivals. Dat blijkt uit de ticketverkoop voor de komende festivalzomer. Dat wordt er eentje die niet alleen bomvol (nieuwe) festivals zal zitten, maar ook eentje die grotendeels uitverkocht is. Wie nog geen ticket heeft, is eraan voor de moeite. Gelukkig is Studio Brussel er nog, met een gigantische giveaway op 6 mei: dan geven ze meer dan 1000 tickets weg voor alle festivals. Voor deze actie speelt Mutant in op iets heel herkenbaars: ticketstress. De gezonde zenuwen die door je lichaam gieren wanneer je in een digitale wachtrij staat voor tickets. Onder de naam ‘Zeg Yes Tegen De Festival Stress’ wakkeren Studio Brussel en Mutant het FOMO-gevoel verder aan met een campagne die maar één ding doet: je nerveus maken. In een reeks schreeuwerige, flashy, over-the-top TV-spots wordt het duidelijk: StuBru geeft de aller-aller-allerlaatste tickets weg. En daar mag je best een beetje gestresseerd voor zijn. Pas op: niet voor gevoelige kijkers.

CREDITS

Agency: Mutant

Brand: Studio Brussel

Client: Karel Decorte, Witse Van Rillaer

Creative Director: Odin Saillé

Business director: Maarten De Cuyper   
Design Director: Frank Schouwaerts
Designer: Martijn Mertens

Creative: Roxane Schneider

Creative: Matthew Lootens

Client Director: Innie Tran

Client Manager: Lina Mertens

Animatie: Studio Lennart & Debruijn

Sound: Studio Henri