We hebben ze gemist, die festivals. Dat blijkt uit de ticketverkoop voor de komende festivalzomer. Dat wordt er eentje die niet alleen bomvol (nieuwe) festivals zal zitten, maar ook eentje die grotendeels uitverkocht is. Wie nog geen ticket heeft, is eraan voor de moeite. Gelukkig is Studio Brussel er nog, met een gigantische giveaway op 6 mei: dan geven ze meer dan 1000 tickets weg voor alle festivals. Voor deze actie speelt Mutant in op iets heel herkenbaars: ticketstress. De gezonde zenuwen die door je lichaam gieren wanneer je in een digitale wachtrij staat voor tickets. Onder de naam ‘Zeg Yes Tegen De Festival Stress’ wakkeren Studio Brussel en Mutant het FOMO-gevoel verder aan met een campagne die maar één ding doet: je nerveus maken. In een reeks schreeuwerige, flashy, over-the-top TV-spots wordt het duidelijk: StuBru geeft de aller-aller-allerlaatste tickets weg. En daar mag je best een beetje gestresseerd voor zijn. Pas op: niet voor gevoelige kijkers.
CREDITS
Agency: Mutant
Brand: Studio Brussel
Client: Karel Decorte, Witse Van Rillaer
Creative Director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Design Director: Frank Schouwaerts
Designer: Martijn Mertens
Creative: Roxane Schneider
Creative: Matthew Lootens
Client Director: Innie Tran
Client Manager: Lina Mertens
Animatie: Studio Lennart & Debruijn
Sound: Studio Henri
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]