Studio Brussel en Mutant hebben stress

We hebben ze gemist, die festivals. Dat blijkt uit de ticketverkoop voor de komende festivalzomer. Dat wordt er eentje die niet alleen bomvol (nieuwe) festivals zal zitten, maar ook eentje die grotendeels uitverkocht is. Wie nog geen ticket heeft, is eraan voor de moeite. Gelukkig is Studio Brussel er nog, met een gigantische giveaway op 6 mei: dan geven ze meer dan 1000 tickets weg voor alle festivals. Voor deze actie speelt Mutant in op iets heel herkenbaars: ticketstress. De gezonde zenuwen die door je lichaam gieren wanneer je in een digitale wachtrij staat voor tickets. Onder de naam ‘Zeg Yes Tegen De Festival Stress’ wakkeren Studio Brussel en Mutant het FOMO-gevoel verder aan met een campagne die maar één ding doet: je nerveus maken. In een reeks schreeuwerige, flashy, over-the-top TV-spots wordt het duidelijk: StuBru geeft de aller-aller-allerlaatste tickets weg. En daar mag je best een beetje gestresseerd voor zijn. Pas op: niet voor gevoelige kijkers.
CREDITS
Agency: Mutant
Brand: Studio Brussel
Client: Karel Decorte, Witse Van Rillaer
Creative Director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Design Director: Frank Schouwaerts
Designer: Martijn Mertens
Creative: Roxane Schneider
Creative: Matthew Lootens
Client Director: Innie Tran
Client Manager: Lina Mertens
Animatie: Studio Lennart & Debruijn
Sound: Studio Henri
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]