Provincie Oost-Vlaanderen spoort haar inwoners aan om de eigen streek meer te ontdekken, met deze keer focus op het aanbod binnen de regio. Voor de uitwerking van deze themacampagne werd creative agency Supermachine ingeschakeld.
Dat Oost-Vlamingen zelden de toerist uithangen in hun eigen provincie? Dat vinden ze bij Supermachine barbaars. In de campagne, die verder gaat dan de gebruikelijke ‘bezoek ons’ oproepen, wordt de term ‘barbaar’ getransformeerd tot een symbool van nieuwsgierigheid en trots. Want zijn we niet allemaal een beetje barbaars?
Het concept komt tot leven in een fotografische en videocampagne. Deze trekken de aandacht met onverwachte taferelen in bossen en natuurdomeinen, recreatiedomeinen en erfgoedsites. Een chic gekleed ouder koppel verkent de provinciale domeinen. Een flamboyante, modieuze man met zijn poedels, bewandelt het bospad vol fierheid. Zo worden de ‘cultuurbarbaar’, ‘natuurbarbaar’ en ‘avontuurbarbaar’ in beeld gebracht, op plekken waar je ze normaal niet zou verwachten. Kom dus eens uit je comfortzone en ontdek je eigen regio. Het is vlakbij!
De boodschap wordt verspreid door een provinciebrede campagne in OOH, cinema, radio en sociale media. Hiermee wil de provincie alle Oost-Vlamingen aanspreken om met nieuwe ogen naar hun eigen streek te kijken.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]