
Vorige zomer startte Sam De Win, nu executive creative director van Serviceplan Benelux, de actie #copyzondertaaltelefoon. Het getwitter daarrond ontketende zo'n enorm debat dat de Vlaamse Regering zijn plannen afvoerde om extern taaladvies af te bouwen. De taaltelefoon rinkelt dus voort dankzij deze succesvolle campagne.
Sam De Win startte de actie op Twitter omdat hij maar ook zijn collega's geregeld een beroep doen op de taaltelefoon. Het idee achter de actie was al even mooi als eenvoudig: zonder de taaltelefoon hadden sommige legendarische reclameslogans er vandaag helemaal anders uitgezien. Een filmpje online vat de originele actie van Sam De Win nu samen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]