Tartatins van Les Soeurs Miller... met Choco

Crea / News

Filip Peeters en An Miller vormen ongetwijfeld een van de bekendste acteurskoppels van Vlaanderen. Maar wist je dat zij en hun gezin ook het gezicht zijn achter de start-up ‘Les Soeurs Miller’? Na het proeven van hun verrukkelijke Tartatins was Choco meteen verkocht. Ook in de branding en social media-campagnes zette het Antwerpse reclamebureau met veel goesting haar tanden.

First things first

Elke crisis creëert kansen. Dat moest je Filip Peeters geen twee keer zeggen. Tijdens de Covid- pandemie stond de cultuursector op z’n kop. En wat deed Filip? Die bakte samen met zijn echtgenote en dochters Louisa en Leonce gretig ‘appeltaart op z’n kop’, het signatuurdessert van het gezin. Niet langer alleen voor vrienden en familie, maar voor iedereen die zich verlekkert op een zoete glimlach en gelukzalig momentje. “We kiezen voor puurheid en passie, voor authenticitiet en een onberispelijke kwaliteit,” vertelt Filip Peeters. “Met één doel: we willen wie ons proeft een glimlach geven, echt laten genieten. En in Choco vonden An en ik een communicatiepartner die ons echt begrijpt.” Het logo dat Choco ontwierp is een fijnzinnige letter ‘M’ die tot de verbeelding spreekt en perfect past bij de eenvoud en elegantie van ‘Les Soeurs Miller’.More to like

Naast het uittekenen van het merkverhaal zorgt Choco ook voor de social campaiging van@les_soeurs_miller. En daar horen geregeld homemade animaties bij. De winter pop-up aan de Bourlaschouwburg in Antwerpen zorgde alvast voor heel wat media-aandacht en een overompeling van bezoekers. Het verhaal van Les Soeurs Miller is alvast veelbelovend begonnen en wordt samen met Choco smakelijk vervolgd...

 

U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...

U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hieren doe wat nodig is...