TBWA laat studenten al het werk doen voor Telenet

4schools / Crea / News

Studenten zijn altijd op zoek naar extra zakgeld, dat is algemene kennis. Dat ze daarvoor vaak k*tjobs aannemen, is ook geen geheim. Om daar (een beetje) verandering in te brengen, lanceerden TBWA en Telenet aan het begin van het academiejaar de Kotjobs. Het concept is simpel: maak reclame voor het studenteninternet van Telenet en verdien tot € 15 (in de vorm van Takeaway-vouchers). Bye-bye instantnoedels!

Voor de campagne, die nog tot 6 oktober loopt op social, Spotify en OOH, werden dit keer dus geen professionele modellen of radiostemmen ingezet, maar echte studenten. Zo doet de landingspagina van het studenteninternet ook dienst als vacaturepagina, waar je jobs vindt als Postermodel, Micro-influencer (inclusief Instagram filter), Voice-over of Twitch Streamer. Een persbericht schrijven stond dan weer niet op de lijst, helaas.

Als grote afsluiter opent Telenet ook interimkantoren (“de Kotjob Shop”) op verschillende studentenfestivals in Gent, Antwerpen, Hasselt en Leuven. Hier kunnen studenten gratis pintjes verdienen door rond te lopen met een sandwichbord met daarop de promo, hun hoofd op de poster te zetten, en nog veel meer.

Zelf reclame maken voor Telenet in ruil voor Takeaway-vouchers kan nog tot 6 oktober!

 

Credits Telenet presenteert: K*tjobs

<Client: Telenet>

Charlotte Arts

Margaux Mariens

Inge Debremaeker
Marie Goossens

<TBWA>

Creative Team

Creative Director: Thomas Driesen, Jan Macken

Copywriter: Tiffany Van Den Abeele

Art Director: Tessa Segers, Geert Feytons

Account Team

Client Services Director: Max Fauconnier, Julie Oostvogels

Account Manager: Jolien De Wulf

Account Executive: Lukas Peeters

Traffic Manager: Jana Malfroid

 

Strategy

Brand Strategist: Louise Marinus

Innovation Strategist: Henri Wuyts

 

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE

Project Manager: Stijn Punie

 

Media Agency: Wavemaker

Event Agency: Butik