TBWA maakt van De Standaard Het Standaard voor Çavaria

Non-profit- en culturele organisaties dingen tot en met 13 augustus naar de negentiende De Standaard Solidariteitsprijs. Dagelijks stelt een van de geselecteerden zich voor in een grote advertentie op de laatste pagina van de krant. Een vakjury kiest in beide categorieën de beste advertenties, en ook de lezer kan vanaf 16 augustus een stem uitbrengen voor de publieksprijs. De winnende organisaties worden vanaf 11 september bekendgemaakt. Ze mogen later dit jaar elk nog tweemaal gratis en paginagroot in De Standaard adverteren. In de editie van De Standaard van 14 juli is Çavaria aan de beurt, het concept voor de advertentie is van TBWA. Çavaria is de Vlaamse belangenverdediger van lgbti+-mensen en de koepel van lgbti+-organisaties.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]