Non-profit- en culturele organisaties dingen tot en met 13 augustus naar de negentiende De Standaard Solidariteitsprijs. Dagelijks stelt een van de geselecteerden zich voor in een grote advertentie op de laatste pagina van de krant. Een vakjury kiest in beide categorieën de beste advertenties, en ook de lezer kan vanaf 16 augustus een stem uitbrengen voor de publieksprijs. De winnende organisaties worden vanaf 11 september bekendgemaakt. Ze mogen later dit jaar elk nog tweemaal gratis en paginagroot in De Standaard adverteren. In de editie van De Standaard van 14 juli is Çavaria aan de beurt, het concept voor de advertentie is van TBWA. Çavaria is de Vlaamse belangenverdediger van lgbti+-mensen en de koepel van lgbti+-organisaties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]