Non-profit- en culturele organisaties dingen tot en met 13 augustus naar de negentiende De Standaard Solidariteitsprijs. Dagelijks stelt een van de geselecteerden zich voor in een grote advertentie op de laatste pagina van de krant. Een vakjury kiest in beide categorieën de beste advertenties, en ook de lezer kan vanaf 16 augustus een stem uitbrengen voor de publieksprijs. De winnende organisaties worden vanaf 11 september bekendgemaakt. Ze mogen later dit jaar elk nog tweemaal gratis en paginagroot in De Standaard adverteren. In de editie van De Standaard van 14 juli is Çavaria aan de beurt, het concept voor de advertentie is van TBWA. Çavaria is de Vlaamse belangenverdediger van lgbti+-mensen en de koepel van lgbti+-organisaties.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]