Harde sales en creatieve bureaus: het is zelden een match. “Een beetje een vies woord”, is vaak de reactie als het woord ‘sales’ valt. Onterecht, want klanten zijn de échte zuurstof van elk agency. En om die binnen te halen, zijn inspanningen nodig.
Elk bureau praat natuurlijk met prospects en probeert dat contact warm te houden. In een ideale wereld belandt die info in een strakke salespipeline. Met tal van prettige gevolgen:
Een salesteam dat zonder uitzondering focust op beloftevolle prospects. Prospects die onder de indruk zijn van je salesaanpak. Forecasts waar je met je ogen dicht op kunt vertrouwen om je capaciteit te optimaliseren.
Teamleader bundelde de visie van een aantal experts tot een Agency Life e-book. Ook knappe koppen uit eerdere seizoenen, zoals oona-eigenaar Werner De Smet en In The Pocket-CEO Jeroen Lemaire, komen erin aan bod.
Download het e-book hier.
Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]