Harde sales en creatieve bureaus: het is zelden een match. “Een beetje een vies woord”, is vaak de reactie als het woord ‘sales’ valt. Onterecht, want klanten zijn de échte zuurstof van elk agency. En om die binnen te halen, zijn inspanningen nodig.
Elk bureau praat natuurlijk met prospects en probeert dat contact warm te houden. In een ideale wereld belandt die info in een strakke salespipeline. Met tal van prettige gevolgen:
Een salesteam dat zonder uitzondering focust op beloftevolle prospects. Prospects die onder de indruk zijn van je salesaanpak. Forecasts waar je met je ogen dicht op kunt vertrouwen om je capaciteit te optimaliseren.
Teamleader bundelde de visie van een aantal experts tot een Agency Life e-book. Ook knappe koppen uit eerdere seizoenen, zoals oona-eigenaar Werner De Smet en In The Pocket-CEO Jeroen Lemaire, komen erin aan bod.
Download het e-book hier.
Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]