The Manifest alweer de baan op met My Way

In april zette The Manifest voor My Way al een campagne op touw met de personages van Roger Hargreaves uit zijn beroemde boekjes met Mister Men en Little Miss. Nu zijn de figuurtjes terug te zien op affiches, bannering en pre-roll, en deze keer om een specifiek aanbod voor te stellen binnen de markt van tweedehandswagens: een garantie van twee jaar plus één extra jaar op een selectie My Way-voertuigen.
Credits:
Klant: My Way Bart Nyns – Walter Vanschevensteen
Agentschap: The Manifest
Creatief Directeur: Olivier Vozzella
Creatie: Serge Audino – Laurence Lising – Cédric Tielemans
Montage: Guillaume Saintmard
Digital: Alexia Delhaye
Strategie: Eric Vanden Broeck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]