In april zette The Manifest voor My Way al een campagne op touw met de personages van Roger Hargreaves uit zijn beroemde boekjes met Mister Men en Little Miss. Nu zijn de figuurtjes terug te zien op affiches, bannering en pre-roll, en deze keer om een specifiek aanbod voor te stellen binnen de markt van tweedehandswagens: een garantie van twee jaar plus één extra jaar op een selectie My Way-voertuigen.
Credits:
Klant: My Way Bart Nyns – Walter Vanschevensteen
Agentschap: The Manifest
Creatief Directeur: Olivier Vozzella
Creatie: Serge Audino – Laurence Lising – Cédric Tielemans
Montage: Guillaume Saintmard
Digital: Alexia Delhaye
Strategie: Eric Vanden Broeck
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]