In april zette The Manifest voor My Way al een campagne op touw met de personages van Roger Hargreaves uit zijn beroemde boekjes met Mister Men en Little Miss. Nu zijn de figuurtjes terug te zien op affiches, bannering en pre-roll, en deze keer om een specifiek aanbod voor te stellen binnen de markt van tweedehandswagens: een garantie van twee jaar plus één extra jaar op een selectie My Way-voertuigen.
Credits:
Klant: My Way Bart Nyns – Walter Vanschevensteen
Agentschap: The Manifest
Creatief Directeur: Olivier Vozzella
Creatie: Serge Audino – Laurence Lising – Cédric Tielemans
Montage: Guillaume Saintmard
Digital: Alexia Delhaye
Strategie: Eric Vanden Broeck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]