The Manifest houdt het naturel voor Simone a Soif

Vanaf 20 augustus krijgt Simone a Soif zijn bruisende variant in blik. Het concept bleef natuurlijk ongewijzigd: het zijn nog steeds ambachtelijke biologische drankjes, zonder toegevoegde suikers, aspartaam of andere zoetstoffen, maar dan bruisend. The Manifest, dat eerder dit jaar het communicatiebudget won van de Belgische producent, verzorgde het design voor de (voorlopig) eerste 2000 blikjes Rabarber + Lavendel. Die dienen als test voor het merk, dat hoopt om zo zijn doelpubliek te kunnen vergroten.
“De briefing was helder: beter communiceren over de aard van het drankje en de voordelen ervan, en tegelijk een universum creëren dat beter bij het product past. We mochten natuurlijk niet te ver van het oude ontwerp afwijken, zodat klanten het merk nog steeds zouden herkennen, maar voegden wel een frisse en natuurlijke touch toe,” legt Antoine de Menten uit, mede-oprichter en communicatie- en marketing manager bij Simone a soif.
De nieuwe bruisende drank is beschikbaar via de webshop van Simone a Soif en via een paar verkooppunten: D’ici en Kazidomi. Het aanbod wordt in de komende maanden verruimd met de komst van een nieuwe smaak en tegen het einde van het jaar zullen de blikjes ook hun weg vinden naar de supermarkt.

OUD DESIGN

NIEUW DESIGN
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]