Vanaf 20 augustus krijgt Simone a Soif zijn bruisende variant in blik. Het concept bleef natuurlijk ongewijzigd: het zijn nog steeds ambachtelijke biologische drankjes, zonder toegevoegde suikers, aspartaam of andere zoetstoffen, maar dan bruisend. The Manifest, dat eerder dit jaar het communicatiebudget won van de Belgische producent, verzorgde het design voor de (voorlopig) eerste 2000 blikjes Rabarber + Lavendel. Die dienen als test voor het merk, dat hoopt om zo zijn doelpubliek te kunnen vergroten.
“De briefing was helder: beter communiceren over de aard van het drankje en de voordelen ervan, en tegelijk een universum creëren dat beter bij het product past. We mochten natuurlijk niet te ver van het oude ontwerp afwijken, zodat klanten het merk nog steeds zouden herkennen, maar voegden wel een frisse en natuurlijke touch toe,” legt Antoine de Menten uit, mede-oprichter en communicatie- en marketing manager bij Simone a soif.
De nieuwe bruisende drank is beschikbaar via de webshop van Simone a Soif en via een paar verkooppunten: D’ici en Kazidomi. Het aanbod wordt in de komende maanden verruimd met de komst van een nieuwe smaak en tegen het einde van het jaar zullen de blikjes ook hun weg vinden naar de supermarkt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]