Groep AVEVE, de fullservice-partner voor boer en tuinder, heet voortaan Arvesta. Om de realisatie van deze belangrijke mijlpaal in haar meer dan 100 jaar lange geschiedenis mogelijk te maken, deed Arvesta beroep op het team van there uit Leuven. Het communicatiebureau zorgde voor de uitwerking van een expert-concept, een nieuwe corporate video, verschillende printadvertenties, een reeks publireportages voor PlattelandsTv en Kanaal Z en tal van andere ondersteunende materialen.
Zo werden de interne medewerkers met een 'hier groeit iets moois'-direct mail, inclusief aftelklok en bijhorende gadgets, warm gemaakt om samen af te tellen naar de lancering op 21 september. Vanaf 21 september laten verschillende printadvertenties en publireportages zien wie de échte experts van Arvesta zijn. Dan treden de 1900 medewerkers en meer dan 40 sterke merken, voor het eerst als één overkoepelend merk naar buiten. En wie Arvesta nog beter wilt kennen, kan alles nog eens herbekijken via de nieuwe corporate video.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]