Transfer blikt na elf jaar terug op toenemende groei en zet stempel op de Belgische reclamemarkt
* PARTNER CONTENT *
Met een commercieel marktaandeel van circa 15% op VVA 18-54, zowel in het noorden als in het zuiden van het land, positioneert The House of Thematics zich als sterke speler op de Belgische themazenders. Ook voor de kidsmarkt bevestigt de regie opnieuw haar krachtige positie als nationale marktleider in 2023.
Naast televisie, beheert Transfer ook online advertentieruimte op alle verschillende YouTube-kanalen die verbonden zijn met The Walt Disney Company. Dit digitaal portfolio zorgt ervoor dat adverteerders maandelijks vijf miljoen gegarandeerde impressies kunnen kopen in zowel België als Nederland.
In 2021 zag een nieuwe samenwerking tussen UGC en Transfer het levenslicht. De regie voorziet daarbij advertenties voor alle zeven complexen van de groep, wat neerkomt op 74 bioscopen. Met een marktaandeel van 43% in Antwerpen en 48% in Brussel bereikt Transfer maar liefst 15.000 zitplaatsen.
Met dit uitgebreide aanbod onderscheidt Transfer zich als vaste mediapartner voor Belgische adverteerders en mediabureaus. De kracht van video - online, on air en on the big screen - dat is Transfer!
Meer informatie: mytransfer.be/research/back-to-school-with-transfer/
Bronnen:
- CIM Audimetrie / Nielsen Arianna / Transfer; Live consolidated; total day; all Transfer channels; VVA 18-54; 01/01/2022 – 24/11/2022
- GAM –Average Forecasted Inventory January 2023–December 2023 -BeNeLux
- CIM 2019 / Cinema