Energizer holding, de fabrikant van batterijen, draagbare verlichting en autoverzorgingsproducten, koos voor UM als wereldwijd mediabureau vanwege haar expertise in mediaplanning en creativiteit. Deze nieuwe samenwerking omvat alle merken van de holding. De global marketing directrice van Energizer Holdings, Lori Shambro over deze samenwerking: "Na een uitzonderlijk jaar van innovatie en samenwerking in Noord-Amerika, zijn we verheugd om onze relatie met UM opnieuw uit te breiden."
En ook E. & J. Gallo Winery wist UM te vinden. Doorslaggevend waren naar verluidt fundamentele elementen als investering in technologie en data-activatie. Lynn Lewis CEO van UM U.S : "We zijn erg trots om Gallo te verwelkomen, een gerenommeerd familiebedrijf. We zijn verheugd om onze datagestuurde aanpak te gebruiken om de inspanningen van Gallo en zijn merken te stimuleren in media en marketing door het creëren van zinvolle connecties met een waardevol publiek en door betere resultaten aan het bedrijf aan te bieden."
UM is erg tevreden om de lead te kunnen nemen voor deze twee bedrijven en dus aan de slag te gaan voor zowel de strategie, planning en media-aankopen als voor onderzoek, data en analytics van de betrokken merken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]