UNIQLO gaat samenwerking aan met Listen Festival

4schools

Internationale kledingretailer UNIQLO gaat een samenwerking aan met Listen Festival. Het in Brussel gevestigde festival viert muziek en diversiteit waarbij het enkele van de meest getalenteerde artiesten uit binnen- en buitenland samenbrengt. Ter ere van de samenwerking hebben UNIQLO en Listen Festival een T-shirtcollectie gecreëerd, ontworpen door jonge talenten uit Brussel: Wurdex en Lisbeth Antoine.

“Dit jaar werkt Listen Festival samen met UNIQLO voor een unieke veelzijdige campagne die de kernwaarden van beide merken koestert. Beide partners streven ernaar de grenzen van kwaliteit te verleggen: of het nu gaat om het ontwerpen en maken van uitstekende kleding of het creëren van een boeiend en uitdagend muziekfestival. Met een campagne rond de mensen die het hart vormen achter het Listen Festival, benadrukt deze samenwerking de gemeenschap als drijvende kracht achter de Brusselse muziekscene. De T-shirtcollectie verbindt de punten tussen de beeldtaal van Listen Festival en de essentiële en goed ontworpen kleding van UNIQLO,” vertelt Lucas Vandervelde, art director van Listen Festival.

Klanten kunnen de limited-edition T-shirts vanaf donderdag 21 maart kopen bij UNIQLO Porte de Namur en deze exclusieve lancering vieren op zaterdag 23 maart met DJ's Emily Jeanne, Otis en Erykah van 13 tot 17 uur. Klanten maken daarnaast kans op 5x2 Listen Festival-tickets via de UNIQLO-app. 

Beeld: (c) Jo