Vanavond op Kanaal Z: Hugues Rey (Havas Media) over de rol van AI in marketing
Artificial intelligence de toekomst van marketing? Niet volgens Hugues Rey. Volgens de CEO van Havas Media, de voorzitter van UMA en de Solvay-prof is AI nu al volop ons vak aan het veranderen. “We zijn het als mens gewoon om ons aan te passen aan de technologie”, zegt hij erover, “maar morgen zal de technologie in staat zijn om zich aan te passen aan ons. Netflix is nu al in staat – dankzij meer dan 200 algoritmes – om iedereen persoonlijk andere reeksen en films voor te stellen.”
Hugues Rey vertelt er meer over in de zevende aflevering van Z-Advertising, die volledig gewijd is aan AI.
Ter herinnering, in Z-Advertising gaat Roularta Advertising 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert.
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]