vanHaren laat kwaliteit voor zich spreken met At-thetable
Retailer vanHaren groeide in korte tijd uit tot een vaste waarde op de Belgische schoenenmarkt. Sinds haar introductie onderscheidt het merk zich naar eigen zeggen met een uitgebreid gamma aan kwaliteitsvolle maar betaalbare schoenen, en die positionering trekt het bedrijf door in een nieuwe radiocampagne in samenwerking met At-thetable.
"Het feit dat betaalbare kwaliteit geen evidentie is in schoenenland, wilden we benadrukken in een radiocampagne die het comfort van onze kwaliteitsmaterialen vooropstelt," aldus marketingmanager Yahri Tillemans. Dat vanHaren je bij elke stap het verschil doet voelen, horen we in een reeks humoristische spotjes die ons de nadelige gevolgen van schoenen met een slechte kwaliteit doen ervaren. "Want geef toe, schoenen dragen die knellen en de hele dag pijn doen: dan kan je evengoed in muizenvallen rondlopen, je voeten overgieten met beton of wespennesten aan je voeten dragen."
Credits
• Client: Yahri Tillemans
• Creative Director: Sebastien Van Reet
• Creation: Joeri Van Den Broeck, Sven Van Hooydonck
• Account: Julie Standaert, Pauline Tembuyser
• Strategy: Jorian Vanvossel
• Radio Production Company: Sonhouse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]