In de aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis zenden de in VIA verenigde Nederlandstalige radiozenders gedurende twee weken een campagne uit om de zeer getroffen lokale handelaar te steunen. De campagne verwijst ook specifiek naar het "bestellen en afhalen" principe dat vele winkels hanteren. Qmusic, Joe, TOPradio en de DAB+zenders van DPG Media verenigen zich hiervoor met Nostalgie, NRJ, Radio2 (van VRT) en MNM.
Deze actie is een complement aan de mogelijkheid die de VIA-zenders aanbieden aan de adverteerders om gratis een tag-on toe te voegen aan hun eigen radiospot, waarover PUB eerder berichtte.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]