Vlaamse radiozenders steunen afhaalpunten

In de aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis zenden de in VIA verenigde Nederlandstalige radiozenders gedurende twee weken een campagne uit om de zeer getroffen lokale handelaar te steunen. De campagne verwijst ook specifiek naar het "bestellen en afhalen" principe dat vele winkels hanteren. Qmusic, Joe, TOPradio en de DAB+zenders van DPG Media verenigen zich hiervoor met Nostalgie, NRJ, Radio2 (van VRT) en MNM.
Deze actie is een complement aan de mogelijkheid die de VIA-zenders aanbieden aan de adverteerders om gratis een tag-on toe te voegen aan hun eigen radiospot, waarover PUB eerder berichtte.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





