In de aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis zenden de in VIA verenigde Nederlandstalige radiozenders gedurende twee weken een campagne uit om de zeer getroffen lokale handelaar te steunen. De campagne verwijst ook specifiek naar het "bestellen en afhalen" principe dat vele winkels hanteren. Qmusic, Joe, TOPradio en de DAB+zenders van DPG Media verenigen zich hiervoor met Nostalgie, NRJ, Radio2 (van VRT) en MNM.
Deze actie is een complement aan de mogelijkheid die de VIA-zenders aanbieden aan de adverteerders om gratis een tag-on toe te voegen aan hun eigen radiospot, waarover PUB eerder berichtte.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]