Vlaamse radiozenders steunen afhaalpunten

In de aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis zenden de in VIA verenigde Nederlandstalige radiozenders gedurende twee weken een campagne uit om de zeer getroffen lokale handelaar te steunen. De campagne verwijst ook specifiek naar het "bestellen en afhalen" principe dat vele winkels hanteren. Qmusic, Joe, TOPradio en de DAB+zenders van DPG Media verenigen zich hiervoor met Nostalgie, NRJ, Radio2 (van VRT) en MNM.
Deze actie is een complement aan de mogelijkheid die de VIA-zenders aanbieden aan de adverteerders om gratis een tag-on toe te voegen aan hun eigen radiospot, waarover PUB eerder berichtte.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]