We hadden het hier gisteren al over de All-in pack “One” van VOO. De lanceringscampagne van Air, afgetekend met “Bye Bye stress”, speelt in op de stress die mensen ervaren als ze moeten kiezen tussen al die super complexe tv-internet-mobiel-vast-aanbiedingen en ontelbare combinaties in de packs van de concurrenten.
Meteen wordt ook een ludieke knipoog gemaakt naar grote rivaal Proximus door middel van tags op de grond, aan de voet van de twee bekende Proximus towers. Zo krijgen we een kop relaxerende thee te zien die gegarandeerd plezier zal doen als men niet kan genieten van de anti-stressvoordelen van One.
Vanzelfsprekend zullen hostesses komende dinsdagmorgen een lekker kopje thee aan de liefhebbers aanbieden. Kortom, een sympathieke manier om de komst van VOO op de markt in de verf te zetten. Het “cleantag”-procedé (“schone” tags die vanzelf verdwijnen) zal ook worden toegepast voor specifieke boodschappen voor de winkels.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]