VOO TAGT EN PLAAGT PROXIMUS

We hadden het hier gisteren al over de All-in pack “One” van VOO. De lanceringscampagne van Air, afgetekend met “Bye Bye stress”, speelt in op de stress die mensen ervaren als ze moeten kiezen tussen al die super complexe tv-internet-mobiel-vast-aanbiedingen en ontelbare combinaties in de packs van de concurrenten.
Meteen wordt ook een ludieke knipoog gemaakt naar grote rivaal Proximus door middel van tags op de grond, aan de voet van de twee bekende Proximus towers. Zo krijgen we een kop relaxerende thee te zien die gegarandeerd plezier zal doen als men niet kan genieten van de anti-stressvoordelen van One.
Vanzelfsprekend zullen hostesses komende dinsdagmorgen een lekker kopje thee aan de liefhebbers aanbieden. Kortom, een sympathieke manier om de komst van VOO op de markt in de verf te zetten. Het “cleantag”-procedé (“schone” tags die vanzelf verdwijnen) zal ook worden toegepast voor specifieke boodschappen voor de winkels.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]