Walkie Talkie vooruit met Isabelle Van Orshaegen en Louise Van der Taelen

News / People

Het communicatiebureau Walkie Talkie groeit sinds 2013 onafgebroken. Met nieuwe klanten zoals Bio-Planet, Rituals, Alken Maes, Eastpak, Air Belgium en MeDirect zet het agency in op extra communicatief talent om deze florerende bedrijven en hun verhalen op de kaart te zetten.

Om dat mee in goede banen te leiden is er sinds kort Isabelle Van Orshaegen, ex-journaliste, coördinator en eindredacteur bij De Morgen. Met haar bijkomende ervaring als pr-consultant haalt Walkie Talkie een doorwinterd communicatietalent aan boord. Ook Louise Van Der Taelen brengt extra versterking als gedreven junior sidekick. “Isabelle haar skillset is bijzonder zeldzaam, met haar journalistieke achtergrond en PR-ervaring  begrijpt ze de context en de realiteit waar bedrijven zich in bevinden. Daarom geloven we dat ze een wezenlijk verschil kan maken in het naar een hoger niveau tillen van het team en het agency tout court”, zegt Sara De Bruyne, team lead bij Walkie Talkie. “Louise brengt een flinke dosis energie en enthousiasme in huis. De onvoorspelbaarheid van media, het leggen en onderhouden van contacten, de message van klanten de wereld in sturen door middel van pers, influencers en creatieve activaties, it gets her thrilled.”

"De combinatie van hun uiteenlopende klantenportfolio, brede expertise en allround creativiteit maakte mij instant enthousiast om bij Walkie Talkie aan de slag te gaan. Ze hebben al meermaals bewezen dat ze niet your average PR Agency zijn en ben er van overtuigd dat ik ook van hen nog heel kan en zal leren," aldus Isabelle Van Orshaegen.

Walkie Talkie is geëvolueerd van een lifestyle pr-bureau naar een full-service agency, met lokale maar ook internationale labels. Naast lifestyle expertise, huist er ook een corporate communicatiecel om bedrijven te assisteren op vlak van reputatiemanagement. “Met een earned first creativity-aanpak zetten we in op verhalen die blijven plakken, creatieve campagnes die aandacht verdienen en content die het delen waard is. Want dat is exàct de kracht van een earned first communicatiestrategie, dat is hoe wij vinden dat merken gebouwd moeten worden. Relevant, gefundeerd en creatief," vervolledigt Sara De Bruyne.