Webby Award voor These Days en Mazda

These Days mag nog wat plaats vrijmaken in de prijzenkast voor een felbegeerde Webby Award. Het bureau wint de prestigieuze prijs in de categorie Media & PR voor “The Sound of Tomorrow”, een campagne die op een verrassende en digitaal innoverende manier een link legt tussen Mazda en Tomorrowland.
De campagne werd verkozen door de jury van de IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences). Hiermee haalt These Days dit jaar als enige Belgische bureau een “Oscar voor het internet” binnen, of zoals The New York Times het noemt: The Internet’s highest honor.
https://www.youtube.com/watch?v=Pv9ABvR_ASw

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


