Webby Award voor These Days en Mazda

These Days mag nog wat plaats vrijmaken in de prijzenkast voor een felbegeerde Webby Award. Het bureau wint de prestigieuze prijs in de categorie Media & PR voor “The Sound of Tomorrow”, een campagne die op een verrassende en digitaal innoverende manier een link legt tussen Mazda en Tomorrowland.
De campagne werd verkozen door de jury van de IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences). Hiermee haalt These Days dit jaar als enige Belgische bureau een “Oscar voor het internet” binnen, of zoals The New York Times het noemt: The Internet’s highest honor.
https://www.youtube.com/watch?v=Pv9ABvR_ASw
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]