These Days mag nog wat plaats vrijmaken in de prijzenkast voor een felbegeerde Webby Award. Het bureau wint de prestigieuze prijs in de categorie Media & PR voor “The Sound of Tomorrow”, een campagne die op een verrassende en digitaal innoverende manier een link legt tussen Mazda en Tomorrowland.
De campagne werd verkozen door de jury van de IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences). Hiermee haalt These Days dit jaar als enige Belgische bureau een “Oscar voor het internet” binnen, of zoals The New York Times het noemt: The Internet’s highest honor.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]