Webby Award voor These Days en Mazda

These Days mag nog wat plaats vrijmaken in de prijzenkast voor een felbegeerde Webby Award. Het bureau wint de prestigieuze prijs in de categorie Media & PR voor “The Sound of Tomorrow”, een campagne die op een verrassende en digitaal innoverende manier een link legt tussen Mazda en Tomorrowland.
De campagne werd verkozen door de jury van de IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences). Hiermee haalt These Days dit jaar als enige Belgische bureau een “Oscar voor het internet” binnen, of zoals The New York Times het noemt: The Internet’s highest honor.
https://www.youtube.com/watch?v=Pv9ABvR_ASw
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]