- 15/12/2021 11:00
- Online
Is uw communicatie rond duurzaamheid geloofwaardig? Wim Vermeulen, directeur strategie en duurzaamheid bij Bubka, deed samen met prof. dr. Gino Verleye onderzoek naar de geloofwaardigheid van 100 reclamecampagnes die het hebben over duurzaamheid.
“De resultaten waren niet bepaald positief,” klinkt het bij Wim Vermeulen. “Maar gelukkig heeft de studie ons ook een paar redenen voor dit geloofwaardigheidstekort opgeleverd. En dat betekent dat we ook enkele oplossingen kunnen bieden.” Op basis daarvan heeft Bubka de ‘Fast Check’ gemaakt, een tool die de geloofwaardigheid van je campagne onderzoekt en vertelt of je doelgroep deze afdoet als greenwashing.
Tijdens een webinar op 15 december, om 11 uur, zal Wim Vermeulen de resultaten van zijn onderzoek delen, waaronder de vijf drijfveren met de grootste impact op de geloofwaardigheid van uw communicatie rond duurzaamheid.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]