What’s in name? maakt misbruik van het valentijnsgebeuren om een paar kerndiensten in de picture te plaatsen: conceptdenken, scenarioschrijven, illustreren, animeren en content creëren. Met opnieuw de geprezen ‘naamkaart’ van copywriter Filip Vandewiele in een sleutelrol, deze keer in vectoren via een vermakelijke video. Bijgaande boodschap: Hou je van woorden die raken tussen de ogen, in het hart of in het kruis? Let’s #KISS
En er is nog nieuws: na de shortlist voor de Top Award werd de direct mailing ‘Creativity is on the write side of the brain’ van Vandewiele nu ook geselecteerd voor de Fedrigoni Top Award 2021 Exhibition in Parijs komende lente. Het is de enige toekenning in de wereld die grafici, drukkerijen en klanten samen beloond voor de creatiefste toepassingen van Fedrigoni-producten. Het creatief collectief mag op vraag van Fedrigoni overigens in april een internationale mailing verzorgen met eigen design voor ‘Another Month, Another Paper’.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]