What’s in a name? tekent voor Roularta Advertising

Op 1 september veranderde Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, haar naam in Roularta Advertising, zoals PUB eerder meldde. Communicatiecollectief What’s in a name? signeerde mee de nieuwe baseline We Make It Personal. Met deze positieve lijn wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen.

Roularta Advertising - PUB Magazine

Roularta Advertising - PUB Magazine
Vervolgens werd een grafisch concept ontwikkeld om consequent en op lange termijn mee te kunnen adverteren. De eerste uiting plaatst de specials rond duurzame mobiliteit in Knack, Trends/Tendances en Le Vif/L’Express in de kijker.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





