Op 1 september veranderde Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, haar naam in Roularta Advertising, zoals PUB eerder meldde. Communicatiecollectief What’s in a name? signeerde mee de nieuwe baseline We Make It Personal. Met deze positieve lijn wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen.

Roularta Advertising - PUB Magazine

Roularta Advertising - PUB Magazine
Vervolgens werd een grafisch concept ontwikkeld om consequent en op lange termijn mee te kunnen adverteren. De eerste uiting plaatst de specials rond duurzame mobiliteit in Knack, Trends/Tendances en Le Vif/L’Express in de kijker.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]