Op 1 september veranderde Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, haar naam in Roularta Advertising, zoals PUB eerder meldde. Communicatiecollectief What’s in a name? signeerde mee de nieuwe baseline We Make It Personal. Met deze positieve lijn wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen.

Roularta Advertising - PUB Magazine

Roularta Advertising - PUB Magazine
Vervolgens werd een grafisch concept ontwikkeld om consequent en op lange termijn mee te kunnen adverteren. De eerste uiting plaatst de specials rond duurzame mobiliteit in Knack, Trends/Tendances en Le Vif/L’Express in de kijker.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]