Op 1 september veranderde Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, haar naam in Roularta Advertising, zoals PUB eerder meldde. Communicatiecollectief What’s in a name? signeerde mee de nieuwe baseline We Make It Personal. Met deze positieve lijn wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen.
Vervolgens werd een grafisch concept ontwikkeld om consequent en op lange termijn mee te kunnen adverteren. De eerste uiting plaatst de specials rond duurzame mobiliteit in Knack, Trends/Tendances en Le Vif/L’Express in de kijker.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]