Creatief collectief What’s in a name? heeft met de kawaii-inzending voor Tokio aan het langste eind getrokken in de ontwerpwedstrijd van aperitiefmerk Italicus. De uitdaging was om het panorama en de persoonlijkheid van een wereldstad opnieuw uit te vinden via de lens van Italicus, een 19e-eeuwse likeur op basis van bergamotappelsienen uit Calabrië, citroenen uit Sicilië, lavendel, kamille en gentiaan. De creatieven vertaalden ‘La Dolce Vita’ en de kerningrediënten in ware kawaii-stijl met Japanse flair (Tabechao Itaria) en fleurige elementen. ‘The Art of Italicus – Creative Talent’ wil als kunstfestival het digitale toerisme inspireren en bewierookt de wereldwijde stad met de liefde voor Italië. De prijsbeesten schenken de geldsom aan een goed doel: de lancering van hun huisbier Pen Felipe [knipoog].
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]