Creatief collectief What’s in a name? heeft met de kawaii-inzending voor Tokio aan het langste eind getrokken in de ontwerpwedstrijd van aperitiefmerk Italicus. De uitdaging was om het panorama en de persoonlijkheid van een wereldstad opnieuw uit te vinden via de lens van Italicus, een 19e-eeuwse likeur op basis van bergamotappelsienen uit Calabrië, citroenen uit Sicilië, lavendel, kamille en gentiaan. De creatieven vertaalden ‘La Dolce Vita’ en de kerningrediënten in ware kawaii-stijl met Japanse flair (Tabechao Itaria) en fleurige elementen. ‘The Art of Italicus – Creative Talent’ wil als kunstfestival het digitale toerisme inspireren en bewierookt de wereldwijde stad met de liefde voor Italië. De prijsbeesten schenken de geldsom aan een goed doel: de lancering van hun huisbier Pen Felipe [knipoog].
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]