Creatief collectief What’s in a name? heeft met de kawaii-inzending voor Tokio aan het langste eind getrokken in de ontwerpwedstrijd van aperitiefmerk Italicus. De uitdaging was om het panorama en de persoonlijkheid van een wereldstad opnieuw uit te vinden via de lens van Italicus, een 19e-eeuwse likeur op basis van bergamotappelsienen uit Calabrië, citroenen uit Sicilië, lavendel, kamille en gentiaan. De creatieven vertaalden ‘La Dolce Vita’ en de kerningrediënten in ware kawaii-stijl met Japanse flair (Tabechao Itaria) en fleurige elementen. ‘The Art of Italicus – Creative Talent’ wil als kunstfestival het digitale toerisme inspireren en bewierookt de wereldwijde stad met de liefde voor Italië. De prijsbeesten schenken de geldsom aan een goed doel: de lancering van hun huisbier Pen Felipe [knipoog].
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]