BAM en Trends organiseren dit jaar de 23e editie van Marketer of the Year. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.
Elke taalgroep zal 1 winnaar tellen, de verkiezing gebeurt via stemmen uit 3 verschillende hoeken:
50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year, 25% van de stemmen wordt bepaald door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van BAM en 25% van de stemment wordt bepaald door het grote publiek
(leden van BAM en lezers van Trends en Trends-Tendances).
De Nederlandstalige genomineerden:
Peter Claes (45), algemeen directeur media en productie VRT.
Guy Elewaut (54), marketingdirecteur Colruyt Laagste Prijzen.
Philippe Gosseye (51), senior director integrated & high touch marketing Dell EMC.
Anja Stas (51), chief commer- cial officer van het Flanders Meeting & Convention Centre Antwerp en van de Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen (KMDA).
Werner Van Gansbeke (45) is hoofd marketing en communicatie bij de doe- het-zelfketen Gamma België, een onderdeel van Intergamma.
De Franstalige genomineerden:
De prijsuitreiking en het bijhorend gala vinden plaats op 11 oktober in Docks Home (Brussel) en Peter Willems, head of marketing activities bij UEFA, houdt er een toespraak.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]