BAM en Trends organiseren dit jaar de 23e editie van Marketer of the Year. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.
Elke taalgroep zal 1 winnaar tellen, de verkiezing gebeurt via stemmen uit 3 verschillende hoeken:
50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year, 25% van de stemmen wordt bepaald door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van BAM en 25% van de stemment wordt bepaald door het grote publiek
(leden van BAM en lezers van Trends en Trends-Tendances).
De Nederlandstalige genomineerden:
Peter Claes (45), algemeen directeur media en productie VRT.
Guy Elewaut (54), marketingdirecteur Colruyt Laagste Prijzen.
Philippe Gosseye (51), senior director integrated & high touch marketing Dell EMC.
Anja Stas (51), chief commer- cial officer van het Flanders Meeting & Convention Centre Antwerp en van de Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen (KMDA).
Werner Van Gansbeke (45) is hoofd marketing en communicatie bij de doe- het-zelfketen Gamma België, een onderdeel van Intergamma.
De Franstalige genomineerden:
De prijsuitreiking en het bijhorend gala vinden plaats op 11 oktober in Docks Home (Brussel) en Peter Willems, head of marketing activities bij UEFA, houdt er een toespraak.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]