Wie wordt Marketer of the Year 2017?

Awards / Marketing / News

MOTY 2017BAM en Trends organiseren dit jaar de 23e editie van Marketer of the Year. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.

Elke taalgroep zal 1 winnaar tellen, de verkiezing gebeurt via stemmen uit 3 verschillende hoeken:

50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year, 25% van de stemmen wordt bepaald door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van BAM en 25% van de stemment wordt bepaald door het grote publiek
(leden van BAM en lezers van Trends en Trends-Tendances).

De Nederlandstalige genomineerden:

Peter Claes (45), algemeen directeur media en productie VRT.

Guy Elewaut (54), marketingdirecteur Colruyt Laagste Prijzen.

Philippe Gosseye (51), senior director integrated & high touch marketing Dell EMC.

Anja Stas (51), chief commer- cial officer van het Flanders Meeting & Convention Centre Antwerp en van de Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen (KMDA).

Werner Van Gansbeke (45) is hoofd marketing en communicatie bij de doe- het-zelfketen Gamma België, een onderdeel van Intergamma.

De Franstalige genomineerden:

 Muriel Bernard, eFarmz
Alice Crosby, Beiersdorf
David Favest, STIB
Sandrine Swolfs, DKV
Mireille Vanvolsem, Pranarôm

De prijsuitreiking en het bijhorend gala vinden plaats op 11 oktober in Docks Home (Brussel) en Peter Willems, head of marketing activities bij UEFA, houdt er een toespraak.