Win For Life en Studio Brussel claimen festivalzomer met gouden partnership

Studio Brussel en Win For Life tonen deze zomer hun groot muziekhart met een samenwerking. Dankzij een creatief partnership met de festivalzender van Vlaanderen, bezorgt de Nationale Loterij één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale ‘Win For Life experience’. “Die samenwerking past perfect bij onze strategische visie en creatieve aanpak en sluit naadloos aan bij onze gedeelde passie voor festivals en muziek,” vertelt Melissa Fastenaekels, business & brand manager bij de Nationale Loterij.
Van april tot mei kunnen drie groepen van drie vrienden strijden om Het Gouden Festivalbandje. Het winnende ‘Gouden Trio’ beleeft de zomer van hun leven en mag gratis alle festivals bijwonen. Om de hoofdprijs te winnen, logeren de vriendengroepen een week lang op camping Goud, een speciaal ontworpen camping onder de VRT-toren. Daar verblijven ze in gouden tentjes en gaan ze challenges aan. Wie de meeste challenges wint, mag in de finale strijden om het ultieme Gouden Festivalbandje. Zowel de recrutering van de kandidaten, de challenges als de finale zullen live te volgen zijn on air en op alle socials van Studio Brussel.
“Win For Life is een klassieker in ons gamma. Het populaire krasbiljet gaat ondertussen al een heel aantal jaren mee, maar was zijn unieke positie wat kwijt en kon een opfrisbeurt gebruiken. Het merk was duidelijk toe aan een relaunch. De USP van het product – elke maand een vast geldbedrag voor de rest van je leven winnen – wilden we graag op een opvallende manier terug in de verf zetten. Zowel in onze nieuwe campagne als in dit partnership trekken we dan ook volop de kaart van de herhaling. Door de samenwerking met Studio Brussel kunnen we deze zomer een vriendengroep elk weekend naar een festival sturen. En dankzij een extra activatie op de zender kunnen we onze doelgroepen nog breder aanspreken door bijkomend elk uur, elk uur, elk uur gratis festivaltickets weg te geven. Een creatieve samenwerking die zorgt voor veel visibiliteit en activatie en die strategisch helemaal klopt,” zegt Melissa Fastenaekels.
“Studio Brussel is dé festivalzender van Vlaanderen. Ook Win For Life is al jaren partner van de festivals. Dat we de handen ooit in elkaar zouden slaan, is dus zeker geen verrassing. We delen een jonge en avontuurlijke doelgroep en ook de manier waarop het partnership creatief is ingevuld matcht volledig met de rebranding die Win For Life wil doorvoeren. De samenwerking biedt de adverteerder unieke activatiemomenten, bovenop een enorme visibiliteit op radio, tv, socials en op de festivals zelf. Studio Brussel kan met deze actie zijn luisteraars dan weer de muziekzomer van hun leven bieden. Partnerships moeten een win-win situatie zijn voor beide partijen, dat is hier meer dan het geval,” klinkt het bij Anneleen De Wildeman, head creative audio partnerships bij VRT.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]