DVLR DDB en Toerisme Vlaanderen lanceren stoofvlees-friet energy gel
4schools / Crea / News
Vlaanderen staat bekend om z’n Vlaamse wielerklassiekers én om z’n culinaire Vlaamse klassiekers. […]
FOD Economie zet de spotlight op piramidespelen met At-thetable
4schools / Crea / News
In een nieuwe campagne voor de Federale Overheid neemt At-thetable het fenomeen van […]
Fanta en EssenceMediacom lossen fantasierijke CGI-campagne
4schools / Crea / News
Fanta lanceert haar allereerste lokale campagne met behulp van CGI-technologie, ook bekend als […]
FamousGrey en De Tijd gaan Netflix achterna
4schools / Crea / News
Nieuwsmedia hebben het steeds moeilijker om te connecteren met jongeren. Hoewel ze niet […]
SILK creëert 'snelste' camionette van het land voor Proximus
4schools / Crea / News
Proximus werd uitgeroepen tot snelste mobiele netwerk van België. Om dat te vieren, […]
Levi’s lost nieuwe campagne met open castingoproep
4schools / Marketing / News
Voor de Live in Levi’s-campagne van 2024 lanceert Levi’s zijn campagnevideo en een […]
Digitale Duik van VRT en Telenet dompelt Vlaanderen onder in digitale wereld
4schools / Media / News
De digitale wereld zit in een stroomversnelling. Nooit eerder was de zee aan […]
Tweede editie JEZ! brengt recordbedrag op
4schools / Media / News
In de week van 25 maart werd de tweede fundraisingactie van jongerenbeweging JEZ! […]
Gentse hogeronderwijsinstellingen en Visit Gent lanceren samen online gids
4schools / Communication / News
Wie op zoek is naar inspirerende adresjes en tips om duurzamer te leven, […]