Nog meer kattenmemes dankzij Plan.Net, Serviceplan en de 'Miauw-o-clock' van Whiskas
4schools / Crea / News
Plan.Net en Serviceplan hebben samen met Mars “Miauw-O-Clock” (“Purr O’Clock” in het Engels) […]
Streamz brengt populaire podcast De volksjury in beeld
4schools / Media / News
Streamz brengt de populaire true crime podcast 'De volksjury' naar het kleine scherm. […]
JBL brengt de kracht van muziek naar Roblox
4schools / Marketing / News
JBL opent JBL Land op Roblox, een nieuwe wereld waar geluid centraal staat. […]
B-boy Mighty Jimm wordt het gezicht van Tempo-Team
4schools / Marketing / News
Jimm mag voortaan rekenen op de steun van Tempo-Team als sponsor. De Antwerpse […]
New kid in town: Fabian Cornelis
4schools / New kids in town
Fabian Cornelis schrijft zelf zijn volgende hoofdstuk bij Dallas Antwerpen. Oké, Fabian, je […]
New kid in town: Wouter Rappé
4schools / New kids in town
"Al van jongs af aan ben ik gepassioneerd door computers en technologie. Gedreven […]
Carhartt WIP-campagne doet denken aan gruizige camcorders
4schools
Carhartt WIP's lente/zomer 2024-campagne presenteert zichzelf als een onderbroken programma. Net als een […]
New kids in town: Fleur Delanghe en Marie Janssens
4schools / New kids in town
Studie en eerdere werkervaringen? "Onze creatieve loopbaan startte bij onze studie. Dat deden […]
RCA en Bockie lanceren frituursnack voor accountants
4schools / Crea / News
Na een bijzonder geslaagde eerste editie sloegen RCA en Bockie De Repper de […]