Goodcamp verjongt politici Rutten en Geens met AI
4schools / Crea / News
In een online videoreeks in aanloop naar de verkiezingen worden bekende politici geïnterviewd […]
In première: Lucy’s nieuwe branding voor Jeugdfilmfestival Antwerpen
4schools / Crea / News
JEF festival krijgt een total make-over. Vanaf nu heet JEF festival Jeugdfilmfestival Antwerpen […]
iO en M Leuven brengen Vlaamse Meester tot leven met AI
4schools / Crea / News
Naar aanleiding van de nieuwe overzichtstentoonstelling ‘DIERIC BOUTS. Beeldenmaker’ in M Leuven ontwikkelde […]
De Mensen verovert Netflix
4schools / Media / News
Voor het eerst heeft de videostreamingdienst Netflix gedetailleerde kijkcijfers bekend gemaakt voor zijn […]
Threads gelanceerd in Europa: succes dankzij tijd en boterhammen?
4schools / Media / News
Het is zover, toch voor wie erop aan het wachten was: Meta Platforms […]
Tony‘s Chocolonely kaart ‘wonky’ toestanden aan
4schools / Marketing / News
Tony's Chocolonely vraagt tijdens de publieksvertoning van de film Wonka aandacht voor de […]
DE BRUSSELSE BRANDWEER SPUIT… GRAFFITI!
4schools / Crea / News
Met een opvallende sensibiliseringscampagne roepen Brandweer Brussel en safe.brussels op tot meer respect […]
'Boris' én 'Godvergeten' winnen de Ha! van Humo
4schools / Awards / News
Elk jaar bekroont de redactie van Humo het beste en origineelste programma van […]
PlayStation Benelux en TBWA duiken in emoties
4schools / Crea / News
Je hebt “gamen” en je hebt met een PlayStation 5 gamen. Want met […]