A Belgian data expert in New York
Vertaalde artikels
Direct marketing / Dimitri Maex, managing director van OgilvyOne NY, over de kracht […]
Transformeren om te overleven
Vertaalde artikels
Brand strategy / Dreams & Fears helpt merken om de stap te zetten […]
Dagbladpers blijft het goed doen
Vertaalde artikels
Denieuwe Kaderledenstudie van 2012 bevestigt de trage uitholling van de papieren pers maar […]
Bier is beleving
Vertaalde artikels
Innovation / AB Inbev heeft een goed jaar achter de rug dank zij […]
Het Jaar van de Krant?
Vertaalde artikels
Dailies / Krantenregies geven zich niet gewonnen De Belgische krantenwereld weigert om lijdzaam […]
Festivalmotieven
Vertaalde artikels
Awards / (On)zin op het Cristal Festival Afgelopen jaar organiseerden de initiatiefnemers van […]
Wanneer een aantal de wet bepaalt!
Vertaalde artikels
De Arabische revolutie of de "2.0-revolutie" zoals de Egyptische blogger Wael Ghonim ze […]
Zo klaar als een klontje
Vertaalde artikels
Branding / Home Sweet Home campagne voor Tiense Suiker Iedereen kent Tiense Suiker. […]