Cannes Lions: de shortlists van woensdag

Een nieuwe dag, nieuwe shortlists van Cannes Lions - ja, het is een helter skelter.. Maar niet getreurd: er zijn weer leuke campagnes uit België die samen vijfmaal kans maken op eremetaal in Cannes. Zoals:
Brand Experience & Activation Lions:
Happiness met de campagne BlindMeters voor OVK (twee nominaties: Use of website en Not-for-profit / charity / government)
Mortierbrigade met de campagne The Legendary Tour voor PIAS (Launch/re-launch)
Mobile Lions:
FamousGrey met de campagne Not a boomerang voor Bite Back (twee nominaties: Charity & non-profit led mobile website en Social trends)

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


