Een nieuwe dag, nieuwe shortlists van Cannes Lions - ja, het is een helter skelter.. Maar niet getreurd: er zijn weer leuke campagnes uit België die samen vijfmaal kans maken op eremetaal in Cannes. Zoals:
Brand Experience & Activation Lions:
Happiness met de campagne BlindMeters voor OVK (twee nominaties: Use of website en Not-for-profit / charity / government)
Mortierbrigade met de campagne The Legendary Tour voor PIAS (Launch/re-launch)
Mobile Lions:
FamousGrey met de campagne Not a boomerang voor Bite Back (twee nominaties: Charity & non-profit led mobile website en Social trends)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]