Cannes Lions: de shortlists van woensdag

Een nieuwe dag, nieuwe shortlists van Cannes Lions - ja, het is een helter skelter.. Maar niet getreurd: er zijn weer leuke campagnes uit België die samen vijfmaal kans maken op eremetaal in Cannes. Zoals:
Brand Experience & Activation Lions:
Happiness met de campagne BlindMeters voor OVK (twee nominaties: Use of website en Not-for-profit / charity / government)
Mortierbrigade met de campagne The Legendary Tour voor PIAS (Launch/re-launch)
Mobile Lions:
FamousGrey met de campagne Not a boomerang voor Bite Back (twee nominaties: Charity & non-profit led mobile website en Social trends)
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]