Een nieuwe dag, nieuwe shortlists van Cannes Lions - ja, het is een helter skelter.. Maar niet getreurd: er zijn weer leuke campagnes uit België die samen vijfmaal kans maken op eremetaal in Cannes. Zoals:
Brand Experience & Activation Lions:
Happiness met de campagne BlindMeters voor OVK (twee nominaties: Use of website en Not-for-profit / charity / government)
Mortierbrigade met de campagne The Legendary Tour voor PIAS (Launch/re-launch)
Mobile Lions:
FamousGrey met de campagne Not a boomerang voor Bite Back (twee nominaties: Charity & non-profit led mobile website en Social trends)
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]