Cannes Shortlist: acht kansen voor Belgen in Media

Happiness (tweemaal), TBWA\Belgium (driemaal), DDB Brussels, Wunderman Antwerp en FamousGrey maken kans op een award in de categorie Media van Cannes Lions 2018.
Happiness doet dat met de campagnes Probably TEDx voor Carlsberg en met #SpeedTalk voor OVK, TBWA\Belgium met The Preroll Campain voor Telenet, Neves miss a second voor datzelfde Telenet en The Pirate Subtitles voor de BEA.
DDB Brussels scoorde voor Studio Brussel met De Festivolhouder, Wunderman Antwerp met Closer than you think voor Child Focus en FamousGrey met de Recruiting Car voor Volvo.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]