Cannes Shortlist: acht kansen voor Belgen in Media
Happiness (tweemaal), TBWA\Belgium (driemaal), DDB Brussels, Wunderman Antwerp en FamousGrey maken kans op een award in de categorie Media van Cannes Lions 2018.
Happiness doet dat met de campagnes Probably TEDx voor Carlsberg en met #SpeedTalk voor OVK, TBWA\Belgium met The Preroll Campain voor Telenet, Neves miss a second voor datzelfde Telenet en The Pirate Subtitles voor de BEA.
DDB Brussels scoorde voor Studio Brussel met De Festivolhouder, Wunderman Antwerp met Closer than you think voor Child Focus en FamousGrey met de Recruiting Car voor Volvo.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]