De ❤️ campaign van Mathias Lemielle en Thomas Cappelle (Happiness)

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
Bricks from a legend voor Jumbo van LDV United is de love campaign van Mathias Lemielle en Thomas Cappelle, creative team bij Happiness Brussels. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client: Jumbo
Contacts: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Laura Valks-Piessens
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter
Head of Design: Roel Craen
Graphic Design: Stijn Voeten
Motion Design: Niki Desiron
DTP: Sandra Wulffaert
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Frieke Trompet, Thomas Eyskens
Business Director: Marieken Maes
Account Director: Tom Thijs
Account Executive: Yaël De Wit, Julie De Preter
Production Manager: May-Britt Verhoeven
PR: Team Lewis: Lise Schroë, Mailien Nguyen
Film Production Company: DIPLOMAT
Executive Producer: Joachim Veyfeyken
Executive Producer: Erik Van Overloop
Photographer: Lichtwaas
Gaffer: Wim Temmerman
Post-Production: Uncanny
Set Photographer: Dieter Daniëls
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]