De ❤️ campaign van Mathias Lemielle en Thomas Cappelle (Happiness)

Crea / News

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.

Bricks from a legend voor Jumbo van LDV United is de love campaign van Mathias Lemielle en Thomas Cappelle, creative team bij Happiness Brussels. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.

De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart. 

Credits

Client: Jumbo 
Contacts: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Laura Valks-Piessens 
Agency: LDV United 
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn 
Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter 
Head of Design: Roel Craen 
Graphic Design: Stijn Voeten 
Motion Design: Niki Desiron 
DTP: Sandra Wulffaert 
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Frieke Trompet, Thomas Eyskens 
Business Director: Marieken Maes 
Account Director: Tom Thijs 
Account Executive: Yaël De Wit, Julie De Preter 
Production Manager: May-Britt Verhoeven 
PR: Team Lewis: Lise Schroë, Mailien Nguyen 
Film Production Company: DIPLOMAT 
Executive Producer: Joachim Veyfeyken 
Executive Producer: Erik Van Overloop 
Photographer: Lichtwaas 
Gaffer: Wim Temmerman 
Post-Production: Uncanny 
Set Photographer: Dieter Daniëls