Epica: FamousGrey, Happiness, These Days, Boondoggle of Prophets?

Awards / News

cerepages-Pyra EpicaDe Epica Awards worden op donderdag 17 november in Berlijn uitgereikt. Die prijzen zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards. De Belgische genomineerden zijn alvast bekend Er waren in totaal iets minder shortlisted campagnes dan vorig jaar (524, tegenover 576 in 2016), maar er waren ook iets minder inzendingen (3350 dit jaar), doordat Publicis niets inzond en WPP de rem op het aantal inzendingen zette.

Maar wat ons nu vooral interesseert is natuurlijk welke Belgische campagnes in aanmerking komen voor een Epica Awards. Het gaat om campagnes van FamousGrey, Happiness, These Days, Boondoggle en Prophets. Moge de beste winnen. Of neen: moge ze allemaal winnen...

FamousGrey Media Koningin Elisabeth Wedstrijd Cello 2017 Klara KEW Cello 2017 - Formula 1
FamousGrey Best Use of Sound Koningin Elisabeth Wedstrijd Cello 2017 Klara KEW Cello 2017 - Formula 1
Happiness / an FCB alliance Media Innovation - Alternative Media Carlsberg Carlsberg Group Carlsberg 'Probably TEDx'
Happiness / an FCB alliance Native Advertising Carlsberg Carlsberg Group Carlsberg 'Probably TEDx'
Happiness / an FCB alliance Events Carlsberg Carlsberg Group Carlsberg 'Probably TEDx'
These Days Experiential & Shopper Marketing SteaMitt & Steam-mop Black & Decker Floor 99.9
These Days Online Campaigns – Public Interest Child Focus Child Focus Coins Of Hope
These Days Online Social Networks Child Focus Child Focus Put a price on your precious
Boondoggle Public Interest – Social Clean Clothes Wereldsolidariteit Tahra's Workout
Prophets Native Advertising Nuclear technology Nucleair Forum / Forum Nucleaire Nuclear Lifeline