Finn zet groei verder met komst van twee jonge talenten
Het strategisch communicatiebureau Finn verwelkomt twee jonge talenten aan boord. William de Woot en Justine Backaert versterken voortaan het team van het Brusselse kantoor. "Finn biedt pragmatische totaaloplossingen aan klanten, en die formule slaat aan. Om die reden zijn we steeds op zoek naar jong talent. We zijn bijzonder tevreden dat William en Justine onze rangen komen versterken," zeggen Kristien Vermoesen en Raf Weverbergh, managing partners van Finn.
William de Woot studeerde reclame en commerciële communicatie aan IHECS, Justine Backaert public relations aan dezelfde hogeschool.
"Werken bij Finn geeft me de kans om mijn strategisch denken te verfijnen, terwijl ik actief bijdraag aan het oplossen van uitdagingen voor belangrijke organisaties in ons land. Het is een echte professionele uitdaging en ik kijk ernaar uit om samen te werken met het getalenteerde en gemotiveerde Finn-team," vertelt William de Woot.
Justine Backaert ziet deze kans als een ideale eerste stap in haar carrièrepad: "Bij Finn vind ik een ideale werkomgeving waar ik mee kan bouwen aan consistente en inspirerende communicatie binnen een dynamisch en innovatief team. Public relations, imago- en reputatie management zijn aspecten die me bijzonder interesseren en waar ik het beste van mezelf wil geven."
Hogere eisen van stakeholders
Met hun achtergrond in communicatie en marketing past de komst van William en Justine in de evoluties op de markt en van Finn. Nu stakeholders steeds hogere eisen formuleren aan bedrijven en organisaties, raken marketing- en corporate communicatie steeds meer vervlochten.
"Het vereist een scherp strategisch kompas om in die omstandigheden zelfbewust aan je merk te bouwen. Door pragmatische totaaloplossingen te bieden voor strategische communicatie, beantwoordt Finn de noden van haar klanten," leggen managing partners Kristien Vermoesen en Raf Weverbergh uit. "Met onze geïntegreerde aanpak en onze heldere keuzes overtuigen we steeds meer klanten om voor FINN te kiezen als allround partner voor hun communicatie. Zo kunnen we de afgelopen vijf jaar stevige groeicijfers voorleggen, en we blijven op dat élan doorgaan. Ondermeer crisiscommunicatie, ESG-rapportering en digitale marketing zijn recent sterke groeipolen."